Zakład Mięsny Pekpol startuje z nową stroną internetową
ZM Pekpol, producent wędlin i mięs, uruchomił swoją stronę internetową w nowej odsłonie. Szata graficzna przeszła redesign, zmieniła się także struktura witryny, dzięki czemu użytkownicy mogą korzystać z niej w prosty i komfortowy sposób.
Z myślą o użytkowniku
Nowa strona pekpol.pl jest przyjazna użytkownikom (stworzona w oparciu o zasady UX): nowoczesny i funkcjonalny layout oraz kafelkowy układ sprawiają, że nawigowanie po witrynie jest proste i bardziej intuicyjne. A dostęp do informacji o produktach jeszcze szybszy i pełniejszy. Podczas projektowania zastosowano jasne, pastelowe kolory, które skontrastowane z ciemniejszymi barwami, przykuwają uwagę użytkownika i korzystnie wpływają na czytelność informacji. W poszczególnych zakładkach oprócz wiedzy na temat produktów marki, użytkownicy znajdą m.in. informacje o firmie, aktualności oraz bogatą gamę przepisów kulinarnych – wszystko w przystępnej, klarownej formie.
Nowa platforma zakupowa
Dodatkowo na potrzeby efektywnej komunikacji z dostawcami producent uruchomił dostęp do platformy zakupowej. – Naszym celem było zgromadzenie całej komunikacji z naszymi dostawcami w jednym miejscu. Zainteresowani mogą założyć na niej własne konto, a także przeglądać nasze zapytania ofertowe i składać oferty na zapytania zamknięte i otwarte – w tym wypadku nie trzeba logować się do platformy zakupowej. System platformy jest prosty i intuicyjny, co prowadzi do zwiększenia transparentności realizowanych działań zakupowych – tłumaczy Małgorzata Wódkiewicz, Kierownik Marketingu w ZM Pekpol.
Nowa strona została przystosowana do wersji mobilnej, dlatego bez problemu i równie komfortowo można korzystać z niej na smartfonach i tabletach.
Źródło i fot.: materiały prasowe ZM Pekpol