Winiary najlepszą polską marką w rankingu Best Brands Poland 2023
Marka WINIARY zwyciężyła w tegorocznym rankingu Best Brands Poland 2023 w kategorii Best Polish Brand. Nagroda przyznawana jest na podstawie kompleksowego badania konsumenckiego przeprowadzanego zgodnie z metodologią GfK – jednego z liderów w zakresie analityki rynku
i danych.
W czwartek 18 maja br., w Zamku Ujazdowskim w Warszawie odbyła się Finałowa Gala wręczenia nagród Best Brands Poland 2023. Zostały one przyznane w sześciu obszarach: Best Brand Overall, Best Polish Brand, Best Omnichannel Brand, Best Sustainable Brand, Best Life Changing Technology Brand oraz Best Brand For Tough Times. O wynikach decydowali w stu procentach konsumenci – aby wyłonić najsilniejsze marki, niezależny instytut badań konsumenckich GfK Polonia przeprowadził 7,5 tysiąca wywiadów na grupie reprezentatywnej ze względu na płeć, wiek, wielkość miejscowości zamieszkania i region. W kategorii Best Polish Brand zwyciężyła marka WINIARY. Nagrodę odebrał dyrektor wykonawczy marki WINIARY – Marcin Popławski.
- Działamy na polskim rynku już od ponad 80 lat. Nasze produkty są symbolem rodzinnej atmosfery i domowej kuchni. Skupiamy się na pomaganiu Polakom w gotowaniu, zachęcając do łączenia tradycyjnych smaków z nowym, bardziej współczesnym podejściem. Obecnie rynek dynamicznie się zmienia, zmieniają się również nasi konsumenci oraz ich potrzeby, którym chcemy stale wychodzić naprzeciw, dalej rozwijając markę WINIARY. Rozszerzamy portfolio, inspirujemy, rozwijamy bazę przepisów, edukujemy, dostarczamy porad oraz narzędzi do planowania zakupów i posiłków i wiele innych. Kilka ostatnich lat poświęciliśmy np. na mocne rozbudowanie naszej strony www.winiary.pl, która ma być pomocą w każdym obszarze dotyczącym kulinariów. Cieszymy się, że nasze działania są doceniane przez Polaków, za co bardzo dziękujemy – mówi Szymon Ulkowski, Kierownik ds. e-Business i Komunikacji marki WINIARY.
Best Brands Poland 2023 to już druga edycja rankingu przeprowadzona w Polsce. W badaniu konsumenci oceniają siłę marek, uwzględniając dwa wymiary – finansowy oraz emocjonalny. Na pierwszy z nich – Share of Wallet – składają się takie czynniki, jak udział w rynku, lojalność nabywców wobec marki i premia cenowa. Wymiar emocjonalny – Share of Soul – to świadomość marki, jej potencjał cross-sellingowy, doświadczenie z marką i stopień przywiązania. W tegorocznym plebiscycie, który przeprowadzono od początku lutego do końca marca br., wzięło udział 400 marek z 50 różnych kategorii. Marka WINIARY oprócz zdobytej nagrody, była również nominowana w kategorii Best Brand Overall.
Więcej informacji o działaniach marki WINIARY można znaleźć na stronie: www.winiary.pl
Zdjęcie: Marcin Popławski Dyrektor wykonawczy marki Winiary
Źródło i fot.: materiały prasowe marki Winiary (Nestle Polska)