Sushi&Food Factor® otwiera Ninigi Sushi Bar
Łącząc wiedzę sushi masterów z dostępem do nowoczesnych technologii i certyfikowanych składników, Sushi&Food Factor® uruchomił nowy projekt restauracyjny. Ninigi Sushi Bar to jedno z niewielu takich miejsc w Polsce o potencjale do wytwarzania świeżych zestawów sushi, których cechą jest wydłużony, w stosunku do klasycznych sushi barów, termin przydatności do spożycia.
Sushi&Food Factor® to firma z polskimi korzeniami o globalnym zasięgu działania. Od 2015 roku dostarcza na polskie i zagraniczne rynki produkty spożywcze, inspirowane wiodącymi kuchniami świata. Jest europejskim liderem, jeżeli chodzi o produkcję sushi, prężnie rozwijając pozostałe brandy wchodzące w skład portfolio – gotowe obiady, lunche, śniadania i przekąski.
Najnowszym projektem Sushi&Food Factor® jest Ninigi Sushi Bar, którego powstanie jest efektem połączenia doświadczenia specjalistów od kuchni japońskiej z dostępem do nowoczesnych technologii. To, co wyróżnia znajdujące się w ofercie zestawy, to wyjątkowo staranne podejście do świeżości i smaku, gwarantowane dzięki współpracy z sushi masterami. Poza tym dzięki najwyższej jakości surowcom, przy wykorzystaniu najnowocześniejszej technologii, producent gwarantuje unikalne doznania kulinarne oraz bezpieczeństwo konsumpcji.
- Sushi w Ninigi Sushi Bar produkowane jest wyłącznie na zamówienie i dostarczane do sklepów w ciągu 24 godzin od wytworzenia. Wszystkie surowce, które są wykorzystywane, posiadają niezbędne certyfikaty i badania, a gwarancją świeżości zestawów jest specjalny system wychładzania, który pozwala na uzyskiwanie dłuższego terminu do spożycia bez uszczerbku na jakości i smaku – mówi Agnieszka Nabiałek, koordynator projektu z ramienia Sushi&Food Factor®.
W ofercie Ninigi Sushi Bar znajduje się kilka wyselekcjonowanych zestawów sushi, opartych o przebadane i certyfikowane składniki. Ryby i owoce morza pochodzą głównie ze zrównoważonych połowów oraz odpowiedzialnych hodowli (posiadane certyfikaty ASC, MSC, GlobalG.A.P.), z kolei ryż i warzywa – z upraw, które unikają szkodliwych dla środowiska zabiegów rolniczych. Także pozostałe komponenty, takie jak: tacki, folia, pałeczki czy saszetki – posiadają odpowiednie badania będące potwierdzeniem pochodzenia i gwarantem bezpieczeństwa.
Warto dodać, że Ninigi Sushi Bar to wyjątkowe, autorskie opakowania zaprojektowane z myślą o eleganckim designie i efektownej ekspozycji rolek. Każda tacka posiada tzw. pierścień świeżości, będący gwarancją nienaruszalności opakowania. W pierwszej fazie sprzedaży opakowania będą także sygnowane naklejką „nowość”, zwracającą uwagę konsumentów na nową jakość w sklepach
Wprowadzeniu marki Ninigi Sushi Bar towarzyszyć będzie szeroko zakrojona kampania reklamowa i promocyjna w mediach internetowych. Zestawy dostępne będą w sprzedaży w polskich i zagranicznych sklepach oraz sieciach spożywczych z końcem 2021 roku.
Źróło i fot.: materiały prasowe Sushi&Food Factor