Sokołów promuje sport wśród najmłodszych - II edycja turnieju Sokoliki Cup Artykuły firmy Kontakt do firmy

16.05.2023

Firma Sokołów, która od lat podejmuje wiele działań jako mecenas sportu, po raz kolejny promuje aktywność fizyczną wśród dzieci i młodzieży. Producent linii Sokoliki ponownie został sponsorem turnieju piłki nożnej dla najmłodszych Sokoliki Cup. To druga edycja tych rozgrywek, organizowanych przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Tegoroczne eliminacje, które są prowadzone w województwie mazowieckim, już wystartowały, a ich wielki finał – z udziałem Łukasza Fabiańskiego, ambasadora Akademii Sokolika – odbędzie się 11 czerwca na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. 

Promocja zdrowego trybu życia jest na stałe wpisana do realizowanej przez firmę Sokołów strategii CSR. – Prowadzimy szeroką edukację w tym zakresie, podkreślając, iż aktywność fizyczna połączona z odpowiednio zbilansowaną, pełnowartościową dietą stanowią filary zdrowego trybu życia – mówi Bogusław Miszczuk, Prezes Zarządu Sokołów S.A. – W szczególny sposób kierujemy ten przekaz do najmłodszych. Najlepszy efekt przynoszą naszym zdaniem te działania, dzięki którym mają oni możliwość osobistego zaangażowania się w ulubione formy sportu – a taką dyscypliną jest bez wątpienia piłka nożna. Dlatego już po raz drugi, jako sponsor tytularny, wspieramy organizację turnieju Sokoliki Cup. 

Sokoliki Cup to turniej piłki nożnej dla dzieci w kategorii U-10 (czyli aktualnie dla rocznika 2013), organizowany przez Mazowiecki Związek Piłki Nożnej. Udział w nim jest bezpłatny, a na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody. Obecnie trwają eliminacje do turnieju, prowadzone pod hasłem „Graj o marzenia”, w 8 lokalizacjach województwa mazowieckiego – Grójcu, Karczewie, Płocku, Łomiankach, Sokołowie Podlaskim, Serocku, Przasnyszu i Komorowie. Wielki finał rozgrywek odbędzie się 11 czerwca na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie. To wydarzenie połączone będzie z rodzinnym piknikiem, a sportowym emocjom towarzyszyć będzie wiele innych atrakcji, przygotowanych z myślą o młodych kibicach. 

To już druga edycja rozgrywek „Sokoliki Cup”. Ubiegłoroczna, pierwsza edycja cieszyła się dużym zainteresowaniem. Wzięło w niej udział ponad 120 drużyn, czyli blisko 1 700 młodych sportowców. Do turnieju głównego zakwalifikowało się 16 drużyn. Finałowe spotkania rozegrane zostały na Stadionie Miejskim Legii w Warszawie, a na ich uczestników czekały nie tylko ogromne sportowe emocje, ale i niespodzianka – ich zmagania wspierał bowiem obecny podczas wydarzenia znakomity piłkarz i wielka osobowość świata sportu, Łukasz Fabiański, ambasador Akademii Sokolika. Nie zabraknie go również podczas tegorocznego finału.

Prezes Zarządu Sokołów S.A., Bogusław Miszczuk podkreśla: - Pełnowartościowa, odpowiednio skomponowana codzienna dieta dostarcza sił i energii niezbędnych do aktywności fizycznej. Dlatego nasze Sokoliki – czyli przekąski mięsne o czystym składzie, wysokiej mięsności i odpowiedniej zawartości białka - tak idealnie pasują do wydarzenia, jakim jest turniej Sokoliki Cup. Przekonujemy, że warto grać o marzenia i wspieramy w tym najmłodszych adeptów piłki nożnej. Sokoliki Cup to szansa na wspaniałą, sportową przygodę i pełną pozytywnych emocji rywalizację, jak i najlepsza zachęta do zdrowego trybu życia. 

Źródło i fot.: materiały prasowe Sokołów ZM