Oprogramowanie GLADOS w TC Serwis
Z początkiem roku 2019 firma TC SERWIS wdrożyła oprogramowanie GLADOS.
Celem oprogramowania jest ułatwienie pracy serwisu. Dzięki niemu jesteśmy w stanie obsłużyć setki awarii w ciągu dnia, dziesiątki tysięcy w skali miesiąca, utrzymać sprawną komunikację z Klientem, skutecznie śledzić awarie, prowadzić analitykę zgłoszeń.
System jest w stanie zintegrować się z większością platform naszych Klientów poprzez automatyzację zgłoszeń, elastyczny system przedstawiania rozliczeń oraz raporty z napraw i postępu prac. Oferujemy naszym Klientom spersonalizowany panel do podglądu zgłoszeń, aby w każdym momencie mogli oni weryfikować stany awarii (oczekujące, w realizacji, zakończone itd.)
System pozwala skutecznie zarządzać dziesiątkami ekip interwencyjnych TC SERWIS. Tym samym jesteśmy w stanie natychmiast przypisać najbliższy serwis do zgłoszenia, aby osiągnąć jak najkrótszy czas reakcji.
Po każdorazowej realizacji serwisant wypełnia protokół z naprawy, który jest natychmiast przekazywany do systemu drogą elektroniczną, tym samym Klient zaraz po wykonaniu awarii otrzymuje powiadomienie o statusie zgłoszenia. Dzięki narzędziom oferowanym przez GLADOSa na bieżąco prowadzimy szczegółową analitykę napraw w celu proponowania rozwiązań prewencyjnych (konserwacje, dodatkowe czyszczenia, sposoby użytkowania, inne rozwiązania technologiczne itd.)
System generuje automatycznie specyfikacje sprzedażowe do wglądu przez Klienta w celu stałej kontroli budżetu. Umożliwia też stworzenie harmonogramu konserwacji, który pozwoli sprawnie przeprowadzić je na wielu obiektach w określonym czasie. System planuje optymalne rozwiązania logistyczne, śledzi realizację, a po jej skończeniu raportuje zakończenie (protokoły, dokumentacja zdjęciowa)
Glados jest rozwijany wewnątrz firmy przez dział IT od początku roku 2019 w celu ciągłego podnoszenia jakości świadczonych usług, oraz wybicia się na tle konkurencji w kwestii nowoczesnego i sprawnego systemu współpracy. Do każdego Klienta podchodzimy indywidualnie i dostosowujemy rozwiązania, które wpasują się w jego obecny model zarządzania awariami. Zapraszamy do współpracy.
Źródło i fot.: TC Serwis