Marketing | „Oglądamy-przekąszamy” - Tarczyński wystartował z kampanią reklamową promującą Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski
Idealne do przekąszania, gdy mecz wkracza w decydującą fazę. Marka Tarczyński ruszyła z kampanią telewizyjną promującą kabanosy jako Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski. Spoty i billboardy można już obejrzeć w największych stacjach telewizyjnych naszego kraju.
10 czerwca Tarczyński ruszył z emisją kampanii reklamowej promującej kabanosy Exclusive 100% z kurczaka o obniżonej zawartości tłuszczu, jako Oficjalną Przekąskę Reprezentacji Polski. Kampania obejmuje emisję reklam w największych stacjach telewizyjnych w kraju, a także billboardy sponsorskie przy zapowiedziach oraz przed meczami biało-czerwonych z Niemcami – 16 czerwca i z Mołdawią – 20 czerwca. Reklama zachęca do przekąszania kabanosów Tarczyński Exclusive oraz do kibicowania Polskiej Reprezentacji.
- Kabanosy Tarczyński to Oficjalna Przekąska Reprezentacji Polski, która idealnie sprawdza się zawsze, gdy pomyślimy „znowu bym coś zjadł”. Wersja 100% z kurczaka jest smaczna i pożywna, a dzięki obniżonej zawartości tłuszczu to świetny wybór dla osób, które nie akceptują kompromisów – mówi Tomasz Tarczyński, dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.
Kabanosy Tarczyński są Oficjalną Przekąską Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej od września ubiegłego roku, gdy firma została Oficjalnym Sponsorem Biało-Czerwonych. Tarczyński cały czas rozwija kategorię kabanosów w Polsce i utrzymuje pozycję jej niekwestionowanego lidera. Obecnie udziały firmy w sprzedaży kabanosów wynoszą ponad 68 proc.
Spot Oficjalnej Przekąski Reprezentacji Polski: https://youtu.be/AidShMlDGS8
Źródło i fot.: materiały prasowe Tarczyński