Marka Tarczyński na międzynarodowych targach Anuga w Niemczech
W dniach 9-13 października w Kolonii odbyły się Międzynarodowe Targi Przemysłu Spożywczego Anuga – jedna z największych tego typu imprez na świecie. W wydarzeniu wzięły udział firmy z całego świata, w tym również z Polski. Jednym z najważniejszych reprezentantów naszego kraju była marka Tarczyński – krajowy lider w produkcji kabanosów oraz przekąsek białkowych.
Impreza z historią
Targi Anuga od wielu lat stanowią jedno z najbardziej cenionych, globalnych wydarzeń poświęconych branży spożywczej i gastronomii. Odbywają się co dwa lata w Kolonii i za każdym razem przyciągają tysiące wystawców i tłumy odwiedzających. Tej jesieni wydarzenie odbyło się w dniach 9-13 października. Co ciekawe, swój udział zadeklarowało 7000 firm z ponad 100 krajów, którzy prezentowali nie tylko najwyższej jakości produkty, lecz także innowacyjne i futurystyczne koncepcje żywności.
Misją tegorocznej edycji Anuga było „zgromadzenie branży spożywczej w jednym miejscu oraz stworzenie forum do bezpośrednich spotkań, utrzymywania kontaktów i budowania trwałych relacji biznesowych”. Jak informują organizatorzy, w ciągu 5 dni w przestrzeni wystawowej hali Koelnmesse odbyło się w sumie dziesięć unikalnych imprez targowych, poświęconych m.in. Żywności Organicznej, Żywności Funkcjonalnej, Czystym Etykietom, Rynkowi Halal oraz Produktom Bez Dodatków (glutenu, laktozy, cukru, etc.).
Polska reprezentacja w Kolonii
Marka Tarczyński – jako jedna z najważniejszych polskich firm, które brały udział w targach – zadbała o odpowiednią ekspozycję i bogatą ofertę produktów. Najpopularniejszy polski producent kabanosów przygotował multimedialną Strefę Tarczyński oraz niemieckiego partnera firmy BW o łącznej powierzchni 120m², której motywem przewodnim były dwa światy - mięsny i roślinny, promując ofertę marki w obu sektorach przekąsek i wędlin paczkowanych.
- Jesteśmy marką, która działa w blisko 30 krajach świata na 3 kontynentach – dlatego nie mogło zabraknąć nas na jednej z największych imprez w branży spożywczej. Mamy globalne ambicje i nie ukrywamy, że naszym celem jest umocnienie pozycji światowego lidera w produkcji przekąsek białkowych. Konsekwentnie rozbudowujemy asortyment marki Tarczyński, aby inspirować konsumentów na całym świecie do mądrego odżywiania, wzmacniając tym samym pozycję naszej rodzinnej firmy na arenie międzynarodowej – mówi Tomasz Tarczyński, Dyrektor Marketingu i Eksportu w Tarczyński S.A.
Firma zaprezentowała na targach Anuga nie tylko kilkanaście wariantów swoich flagowych produktów, ale też szereg innowacyjnych przekąsek, których receptury opracowuje w ramach własnego Działu Badań i Rozwoju. Uczestnicy międzynarodowej imprezy mogli spróbować m.in. kabanosów mięsnych w różnorodnych wariantach, czy wysokobiałowych Beef Jerky i Port Jerky. Nie zabrakło też produktów z przełomowej linii Rośl-Inne, którą już od ponad roku rozbudowuje dolnośląski producent.
Źródło i fot.: materiały prasowe Tarczyński