Firma Tarczyński po raz kolejny zagrała z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy Artykuły firmy Kontakt do firmy

11.02.2022

Marka Tarczyński gra z Wielką Orkiestrą Świątecznej Pomocy do końca świata i jeden dzień dłużej. W tym roku firma po raz trzeci była głównym sponsorem wrocławskiego Finału, który odbył się w niedzielę 30 stycznia. Ponadto przekazała na charytatywne licytacje oryginalny kevlar żużlowca Taia Woffindena, a także food trucka MeatLovers, który pojedzie na imprezę szczęśliwego zwycięzcy, aby poczęstować gości hot-dogami z linii Tarczyński Naturalnie.

Firma Tarczyński od samego początku angażuje się w działania Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy, licytując między innymi pamiątkowe Złote Serduszka i Karty, a także przekazując na aukcje wyjątkowe przedmioty. W tym roku Tarczyński po raz trzeci został głównym sponsorem wrocławskiego Finału, wspierając tym samym lokalną społeczność i działania charytatywne.

– Z Fundacją prowadzoną przez Jurka Owsiaka gramy od samego początku, czyli już 30 lat i będziemy z nią grać do końca świata i jeden dzień dłużej. Widzimy, jak wiele dobrego przynosi działanie Orkiestry, dlatego po raz kolejny postanowiliśmy zaangażować się w jej wielki finał. Jesteśmy dumni, że po raz kolejny mogliśmy być częścią tak dużego przedsięwzięcia, które co roku łączy miliony ludzi o wielkich sercach – mówi Tomasz Tarczyński, członek zarządu oraz dyrektor marketingu i eksportu Tarczyński S.A.

Rodzinna firma z Ujeźdźca Małego przekazała na tegoroczną aukcję kevlar Taia Woffindena z sezonu 2020, który ma dla kibiców czarnego sportu niesamowitą wartość. Mając go na sobie, żużlowiec WTS Sparty Wrocław zdobył tytuł Wicemistrza Świata w 2020, a także ścigał się podczas Speedway Grand Prix. Nic dziwnego, że fan tego sportu wylicytował go za 14 500 zł. To nie jedyna cegiełka, jaką firma Tarczyński postanowiła przekazać na rzecz Fundacji. Po raz kolejny wylicytować można było również food trucka MeatLovers. Ten pojedzie do szczęśliwca, który zaoferował 10 100 zł za obsługę swojej imprezy i przygotowanie hot-dogów z produktami Tarczyński Naturalnie.
Zgodnie z tegoroczną ideą WOŚP – „Przejrzyj na oczy” – zebrane środki przekazane zostaną na działania, które pozwolą zapewnić najwyższe standardy diagnostyki i leczenia wzroku u dzieci. Oprócz finansowego wsparcia wrocławskiego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy konto Fundacji zostanie zasilone przez firmę Tarczyński kwotą 24 600 zł z charytatywnych aukcji.

Źródło: materiały prasowe Tarczyński
Fot.: facebook.com/finalWOSPWroclove